Det är mycket nu

Skulle vilja/behöva skriva så mycket just nu. Mycket som upprör, i världen, samhället och i min lilla krets - det gör mig arg och jag vill skriva av mig. Det är också en hel del jag funderar över för att jag inte fattar - jag vill fråga, vrida och klura i text. Ett par personer som är så dum - att jag verkligen vill hänga ut dem här. Ett par saker i min historia som tränger på och det får bli i min andra blogg. Men också så mycket härligt och glädje som gör mig glad och sprudlande - då vill jag dela med mig. 

Jag väljer just nu en fundering och glädje - för den känslan är starkast. 

Funderingen är varför man kallar det Eurovision Song Contest - när Australien är med?? Jag är askass på geografi men att Australien inte tillhör Europa. Det vet jag. 

Jag vet att jag borde säkert vänja mig och jag vet att jag tjatar. Jag fattar att det mest är jag som bryr mig och säkert borde jag ägna mig åt mänskliga relationer men alltså hallå i luvan vad härlig häst jag har!!!! 
Dagens NH - träning var magisk - vi går framåt och kontakten blir bättre och banden starkare! 

Helgen som gått har varit ridning mys prat promenader och kontaktövningar. 

Han är så fin!!
Sedan är han genuin och ärlig på ett sätt jag aldrig mött i någon människa och han gillar mig - ynnest. 

Jag är så otroligt glad för att jag har honom. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0