Semester!

Jag brukar inte ta semester på sommaren. Men på hösten när det sprakar i naturen men också då mörkret börjar komma - DÅ. 

Jag bestämde dessutom att inte göra som många gör på sin semester - tillbringa den på Facebook. Jag har valt att uppleva mina två veckor och vara närvarande i det. Nu är jag utvilad och laddad för 8 veckors jobb innan nästa semesterläge. 
Här är min semester i bilder, ja delar av den. 

Jag fyllde år och fick fina presenter av många - en av dem en efterlängtad handduk. Min dotter överraskade som vanligt med underbara presenter som är mitt i prick och genomtänkta. Tack till alla som firade mig!! 💕

Jag har gått många promenader med Sara och med hästar 

Jag har NH tränat Lady Oddie 
Jag har druckit kaffe med världens bästa granne/hyresvärd. (Hennes kopp, hon gillar grädde!!)


Jag har varit med Bus i ridhus för första gången

Jag blev förkyld och liggandes vilket gjorde mig syrlig otrevlig och lite bitter

Jag har varit i Saras hus och målat och målat och målat - med mornar med uppvaknande med Kompis blir man glad kan jag lova! 

Jag har ätit gott och haft gäster på middag och då ett glas vin också. 


Jag har ridit massor trots förkylning! 

Mina två veckor ägnade jag mig åt mig och Bus. Idag var det meningen att han skulle få semester och då blev han halt. Jag har precis varit nere och pussat extra på honom och sagt godnatt - det är skitlöjligt, jag vet det men han är min finaste och bästa bästa och nu när han har ont så blir jag löjligare än vanligt :)

Nu är det sängen och fullt ös imorgon igen. Jag gillar vardag också så det är okej. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0