Sova

Jag har alltid sagt att när det är svårt att sova och det känns som om du inte sovit alls, så har du för ett faktum sovit mycket mer än du tror.
I natt har jag sovit absolut men som sedan snart ett år eller mer så vaknar jag varannan eller var fjärde timme. Den senaste tiden har jag också fått en massa drömmar som jag inte kan sortera...
Just i natt har det varit extra illa med sömn och jag gick och la mig halv 2, och har nu kl 6 varit vaken 5 gånger och uppe tre gånger... Drömmarna är extra märkliga och oro i kroppen sprider sig likt feber.

Idag ska jag springa 5 km på kk-joggen det lär bli tufft, men det får bli som det blir.

Jag ska också åka och hämta mitt bolltäcke som ska hjälpa mig med sömnen. Det känns bra och förväntningarna är höga.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0