En dag i bilder

Började i Katrineholm och köpte delar till en bil och sedan hittade jag också ett par finfina halvstövlar som är fiffiga och fina. Snabb lunchpaus hos Sara sedan träffade vi Fanny. Vi tog bilen och plockade jordgubbar. Jag fick snabbt ihop 6 liter. En till Sara och hundarna en till barnen här hemma, en till mig och resten till Bus! Japp hästen. Sedan åkte vi till fina Abbe. Det var längesedan och oj vad han vuxit på sig! De hade en superfin gräsvall med hinder, jo jag blev avis.

Middag snabbt och sent hos Sara och sedan bästa bästa avslutet. Bus.
Han fick lite jordgubbar men när vi skulle longera var han trött men ställde upp en stund. Vi gick in och han fick mer jordgubbar och jag pratade länge med honom.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0