Den enda gången jag backar är för att ta sats

Receptet på återhämtning är: sol, värme, bad, god mat, träning, mer sol, sömn och mer sol. 


Ja, just nu är det så jag gör. Återhämtar mig. Har bara två klagomål. Det ena är folk som överdoserar parfym - kväljande. Men värst är fan i mig rökare. Vid poolen?!? Jo, jag VET att jag rökt själv men fan vad ofräscht det är! 

Bortsett det är här underbart. Jag läser hästböcker jag aldrig orkar mer än en sida hemma och får inspiration! Jag sover, ostörd sömn är fasen magiskt! Jag äter god mat, framför allt frukost. Jag tränar och prövar nya träningsformer. (Kul men svårt) 
Jag tänker - att tänka tankar klart är helande. Man ser saker på nytt sätt. Och sist men inte minst - jag längtar efter bästa killarna, finaste Molly, tokigaste Tyro och älskade Bus!! 

Nu på kvällen var jag och fångade solnedgång, att sitta vid havet och tänka är så bra. Då tänkte jag på ett uttryck som säkert är gammalt men domen elev skrev ner och gav mig.

 "Den enda gången jag backar är när jag tar sats" 

DET är det jag tar med hem i tanken kring jobbet, ridningen och livet! 

Här är lite bilder från dagen 🌸

Ta bussen? A den ya😊


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0