Pinsamt - riktigt pinsamt

Att folk i sina bloggar (och ja jag med) stavar fel det är en sak. Det är sådant som händer. Även om vissa gör fler stavfel, grammatikfel, syftningsfel och har ett tråkigt, enahanda och trist innehåll.
Trots det så finns det saker som är värre.......


Jag var i Skärholmen och såg en reklamaffisch för LO. Det stod om att unga ska få jobb och så vidare.
De skriver då att unga har rätt till schyst lön.........?

Det blir inte bara fel det blir pinsamt - mer än pinsamt när LO i sin kampanj nu stavar fel.
De tappar cred och i min värld säger det riktigt mycket om dem och intelligensen.

Pinsamt.

HUR DUM ÄR DEN SVENSKA ARBETARFÖRENINGEN??


Kommentarer
DD

Stavfel i blogg? Ooooops, det måste vara min då ;D



Men jag håller med om att man måste stava rätt på så viktiga saker.



Hoppas du har kryat på dig nu idag.



Apropå inget - detta typsnittet mot en rosa bakgrund.... svårtläst. =(

2010-09-01 @ 08:25:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0