Nu är det så här....

Oj då mitt förra inlägg skapade reaktioner och följdreaktioner. Sådant är lite kul och jag hoppas att alla inblandade kanta det mesta med en klackspark. 

Just nu är jag på jobbet och har denna vecka insett att jag kommer få jobba för varenda krona jag tjänar……men det är kul och jag ser fram mot att bli varm i kläderna så pass att jag fixar det bättre. Skulle behöva chaufförer som är förändringsbenägna och inte sånarrowminded……. Någon som vet någon?

Igår hade vi Catarina och Ia på middag, det blev entrecôte och klyftpotatis och en efterrätt med äpple i ugnen med glass till. Supergott blev det och trevligt som alltid. Pratande och en del busiga ideér föddes :) 

Sara hade lite bekymmer så vi fixade kring det och jag hoppas att det löser sig där. Det blir lite fortsättning idag. Det bästa med det är att hon och Victor kommer och äter mat med oss idag! 

Hade mailkontakt med en person och det blev en del uttalat. Det  är alltid bra när saker kommer till ytan så det känns okej.

Idag ska jag på läkarbesök på eftermiddagen vilket gör att pressen här på jobbet är större att hinna klart (hur fan ska det gå till??)

Jag ser inte fram mot besöket men Lovisa följer med och "håller handen" så jag hoppas att det ska gå bra. Senare ska jag till pappa en sväng och säga hej, det var länge sen vi sågs. Jag ska göra en riktig checkup - jag går så sällan så man får ta allt på en gång. Ska också be om remiss till en mamografiläkare som ska vara särskilt bra. Om jag nu MÅSTE gå…..måste man det? Jag vill verligen inte men inser ju vikten av det. Moment 22. 

Jag har funderat lite på en sak……

Hur kommer det sig att sängen är SÅ skön på morgonen? Det spelar ingen roll hur man vänder sig och lägger sig för allt känns såååå rätt och sååå skönt.

Det är precis lagom varmt och allt är prick som man vill ha det. Varenda morgon tänker jag att precis så här ska jag lägga mig ikväll, men det blir aldrig samma sak. 

 Jobbet tar som sagt sitt tribut och imorse var min säng sååååå skön…så ikväll lägger jag mig tidigt tror jag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0