Dunder

Balansen är lite omvänd hemma. Min fina kärlek är trött så trött. Somnar i soffan både nu och då.... Det är inte längre jag som är slut. Å andra sidan är det fortfarande jag som har säckar under ögonen och det är fortfarande jag som måste gå upp tidigare för varje dag för att låta huden balansera till sig så jag inte ser ut som en otvättad välanvänd linneskjorta.

I stallet var det harmoni. Massa skön tid att tänka, hann bli sparkad och Bus var rädd för vatten, borstar och sopkvast. Men vi tog oss framåt. Det känns stort utmanande men väldigt roligt.

Just nu "mitt liv är ett skämt", inte jättekul men nu har jag sett ett helt program.

Tidigt till jobbet imorgon och jag ska eventuellt träffa en kompis jag inte sett på länge. Det ska bli kul!

Hörde en låt idag, länge sen sist. En bra textrad är: I dont want to die.... I'm not keen on living either,,,, nice rad på något sätt, för ibland är livet komplicerat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0