Tjo ho!!

Idag möttes vi på stallet och pratade igenom vintern. Känns bra, fina människor som har stallet, men det visste jag ju.
Carro och jag gick ner och skulle lastträna Bus, det gick över förväntan! Lite titta, fundera, massa kärlek och naturligtvis: betfor. Rätt in i transporten bara! Så jävla kul!!!

Kvällen blev inte alls som tänkt men trevlig och bra. Nu är det ladda för måndag, det blir en sjukt spännande vecka.

Att jag just nu hör möss i väggen gör mig lite fundersam på hur lösa.... Att jag just fick en majorvallning känns ju så där. Att det blåser så det skallrar gör mig lite osäker på vädret. Sova? Ja fan - jag somnar alltid gott :)



Kommentarer
Ellen

Kan nån hjälpa mig hitta en bra erbjudande på parfym ?

2012-11-24 @ 12:15:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0