Ibland

Idag började dagen tidigt och jag och min dotter åkte på hästloppis. Fantastisk grej! Köpte ridtäcke, flugtäcke, fleecetäcke, reflexer, ett par ridbyxor, lite bra och ha borstar och tre schabrak. Allt för under 500kr! Avslutade med en runda på Hööks som gjorde det lilla extra i form av en speciell grimma. Nöjd? Joråsatte.....

Var sedan på prommis med killarna och tvingade såklart Bus att prova allt jag köpt åt honom, han ställde snällt upp med massa morotsmuta.

Gjorde sedan 4 pajer och åkte till Sara som är gräsänka. Vi, Veronica och Misa på ett litet hörn med alla barn åt paj drack vin och pratade bort några timmar.

Vi konstaterade alla när vi skulle hem att tidigare i livet har vi inte umgåtts med så mycket tjejer och tjejkväll har varit en skräckupplevelse tidigare men med likasinnade är det verkligen trevligt.

Nu sitter jag här och ska häva mig i sängen för imorgon blir det ev Stockholm med lite tur.
Men jag är glad att jag har så bra folk runt mig. Den enda som skulle varit med är syster Åsa, hon hade gjort kvällen perfekt!

Det är svårt att hitta folk som står ut med mina märkligheter och svårt att vara avslappnad men ibland möter man folk där det är helt naturligt. Skönt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0