Ett tråkigt inlägg utan rubrik...

Oj vad tiden rasar........ det här får bli ett update inlägg.

Det har blivit väldigt fint i lägenheten! Det känns riktigt i ordning, gardiner och tavlor är nu på plats.
Fredag kväll var lugn med god god mat och vi fixade hemma bara.
Lördag åkte vi till Flen och for iväg på Hot Rod race med Catarina och Robert, vi åkte GAZ och det är verkligen nice! Racet var dyrt men roligt och vi konstaterade att det finns otroligt mycket amerikanska bilar i Sverige! Många fina fina och en hel del roliga åk. Lördag kväll blev det vin och spela kort och spel.

Söndag hämtade vi släpet och tog möbler från Karlhov - lägenheten tömd på det jag ska ha, insåg efteråt att det var många småsaker jag glömt som elvisp, krukor, bestick, knivar, badrumsvåg, skåp och annat men nu får det vara som det är - Rickard och Sandra får slänga det dom inte vill ha.

Söndag kväll åkte jag på race - det var kul. Dahlberg var där och vi pratade lite skit - alltid trevligt att träffa honom. Sara var där, Johan och Mickis, Viccan och Niclas också - sen mötte jag lite annat folk med och det är verkligen kul att stå och prata lite allmänt så bara. Lyckat och trevligt!

Måndag var det jobb, Spendrups produktion och jag är glad att jag inte ska vara där mer än en vecka men det är ett helt okej ställe för en vecka. Det är kul att ha sett olika platser och ställen – alla ställen jag nu varit på sen jag kom tillbaka från resan har haft med någon form av produktion att göra och det i sig länkar till lastbilar som blir mitt nya så det är intressant.


När jag kom hem på måndagen fick jag en överraskning och det blev världens underbaraste måndagskväll.
Jag fick en present också - så fint. Tack du underbara - jag älskar dig! Kollade Snabba Cash och 8 Mile - bra filmer även om den första inte nådde upp till boken förstod jag.

Tisdag var seg på jobbet för det stod still men väl därifrån träffade jag Sara en stund och hon fick köra lite bil – jätteduktig är hon. Sen var det möte kring pappa och tillsist blev det sen men god middag hemma, vi hade besök och tittade på film.

Puh! Det här inlägget skulle ha handlat om HELT andra saker men update var på sin plats så det fick bli så här! Andra mer intressanta inlägg kommer – kanske eller gör det? Jag har fan glömt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0