Kan inte alls fokusera

Jag ska precis lägga upp en massa bilder på facebook tänkte jag. Det är rätt kul med bilder i livet. Säger lite på något vis. Idag har jag varit hos pappa också, planterade frön med honom och gjorde kokt lax.
Dagen började på bästa vis på Kvarnis som jag skrev förut och sedan var det Nyköping.
Imorgon är det Nyköping igen - jag tänker att jag ska ta mer bilder. Jag är otroligt taggad på foto just nu.

Just nu vill jag bara ta ett glas vin, kolla tv och komma i form känner jag. Men idag blir det annat. Jag har haft en del telefonfix idag också och har en hel del att fundera på. Jag kan inte alls fokusera på att skriva och tänker att jag får göra annat då. Men jag lägger in en bild även här - Bilder är ju kul - Ellerhur?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0