Njuta till fullo i sovrummet

Det är varmare ute just nu och jag har längtat! Yeeehaa! Jag älskar värme och är den största förespråkare av att det är bättre att det är för varmt än för kallt. Kort och gott - Det kan aldrig bli för varmt.

But I'm stand corrected! Det kan det. I sovrummet.
Jag har hela vintern i alla minusar som varit sovit med fönstret öppet och jag inser nu att det kommer att bli problem nu när vår och sommar kommer.

Jag och min underbara fantastiska Lovisa ska ska ut och jaga AC så jag kan ha svalt (minusgrader säger Lovisa) när jag sover. Det ska bli skönt. Det känns som om sommaren är räddad och jag kan ändå få min sömn. För jag måste ha kallt för att kunna sova. Man behöver svalt och ny luft för att kunna njuta till fullo i sovrummet.

Jag insåg just nu att det är bra att det är Lovisa som sagt att jag ska få svalt för jag älskar henne och jag vet att hon håller det hon säger, tar man bort IS i hennes namn blir det LOVA. En trippel i det jag gillar.
Lova, is och Lovisa.

Det känns tryggt - Ellerhur?



Kommentarer
Game Girl

Hihi, bra rubrik, fick mig att börja läsa iaf :)

2011-04-22 @ 00:01:33
URL: http://thegamegirl.blogg.se/
Anonym

;)

2011-04-22 @ 10:18:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0