Trevliga människor

Vi var på fest igår. Det var med människor jag inte kände alls och jag ska ärligt säga att jag var lite nervös innan. Jag är inte jättebra med att träffa nya människor. När vi kom dit var det hög stämning och vi hamnade rakt in i en god middag med trevliga människor! Riktigt bra!

En hel kväll med skratt, dans, sång, bra musik och hetsiga diskussioner. Otroligt intelligenta människor samlade på en och samma plats. Vi pratade engelska, danska, franska och ja en del svenska också. Jag är verkligen glad att vi gick dit.

Tack Carro för att vi fick komma!
Snart måste vi dra ihop något igen - då är det vi som är värdpar - Ellerhur?
 Några av gästerna på festen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0