Du kan väl hålla tummarna

Idag är jag lite obstinat - jag funderar på att skaffa mig en blogg till. En jättehemlig. Varför? Ja, för att jag vill kunna skriva om saker jag inte skriver här, ett helt annat stuk. Jag har det i mig känner jag.... Kanske jag gör det. Ja - jag tror det faktiskt.

Jag har en rolig dag idag. När jag slutar jobbet ska jag skynda hem och göra en överraskning!

Sådant är så kul! Idag vet jag att det blir otroligt uppskattat och det är alltid lite extra kul då!

Men jag är så kass på vissa saker så  du kan väl hålla tummarna för att jag ska lyckas? Det vore kanon! TACK :)
Man får ta all hjälp där man kan hitta den - Ellerhur?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0