Vi stängde av telefonerna

Igår när jag kom hem så hade Lovisa fixat vin, gorgonzola och ordnat och förberett så vi kunde göra egen hemmagjord pizza tillsammans. Hon hade köpt allt jag älskar på och verkligen lagt ner massor av tid och fix på kvällen. Det formligen flödade av fina ljus och massa värme hemma.

Vi stängde av telefonerna och bara ägnade oss åt varandra, jag hade fixat en grej som passade perfekt in under kvällen. Riktigt trevlig alla hjärtans dag. Å andra sidan är det väldigt ofta vi överraskar varandra så en specifik dag behövs inte men det var otroligt mysigt igår och den här veckan kräver lite extra mysigt. Det blir tungt framöver. Jag vill inte att det ska bli fredag......

Men man får ju plocka ut det goda ur allt - Ellerhur?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0