Otroligt

Igår - en lång dag i Kista och sedan väntan på tåg och en försening.......inte jättepepp då kanske?
När jag kom hem hade Lovisa lagat middag, kyckling teriyaki och vi åt och bestämde oss för att ta ett tag och "blåsa av" ute.....jag eldade (det är verkligen MIN uppgift) och jag bar ner däck till bilen och några tavlor för förvaring. Lovisa klippte gräsytorna (ja med åkgräsklippare) och hon bar ut en massa golvplankor. När det var gjort var klockan närmare 9 och vi tog bilen ett par hundra meter ner till det gym/spa som ligger på granngården. Vi lade ansiktsmask, hårmask och badade bubbelpool. Riktigt nice var det!

Vi åkte hem och stod en stund på gården i den otroligt vackra miljö det är och sedan gick vi in och lade oss i nybäddade rena lakan.

DET är livskvalité - Ellerhur?
 Så lever vi...


Kommentarer
DD

Här är det ingen sol..... =(



Men 3 killar som håller mig på helspänn dygnet runt =)



2011-07-27 @ 19:01:12
Anonym

massa massa pussar! /Din L

2011-08-01 @ 22:17:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0