Rätt okej

Igår var en väldigt vad ska jag säga.......dag. Ja det var nog bara en dag. Vaknade och då gick världens bästa upp och gjorde frukost åt mig, jag fick ägg och kaffe. Väldigt trevligt med sällskap och frukost serverat!! Jag åkte lite senare med tåget och det straffade sig. Ett pendeltåg hade havererat så vi blev stående utanför Stockholm Södra. Men väl på jobbet så var det bra och fullt ös. Ewa lurade mig att äta lunch så jag åt sallad. Jag hade samtal med deltagare och det gick rätt okej.

På senhet träffade Ewa och jag en tjej och hon var väldigt trevlig, sen åkte jag hem. Då var det en timme och 20 minuters försening på tågen för det hade varit ett tåg som spårat ut i Solna så det var KAOS på Centralen. Men det gick fint för mig men jag kom hem ganska sent.

MEN när jag kommer hem: Lovisa hade lagat ugnspannkaka, dukat och gjort så fint! Hon hade fixat en flaska vin till mig också. Verkligen trevligt och omtänksamt. Hon är verkligen världens finaste och bästa! Carro kom med Kajsa och åt med oss så vi hade trevligt sällskap hela kvällen medan solen gick ner.

Jag har sovit väldigt bra och det har Lovisa med, jag vaknade halv 4 imorse då låg hon med bägge armarna över huvudet så där som man sovar när man är trygg och sover gott.

Just nu sitter jag på tåget och jag är fundersam idag, jag behöver klura kring lite saker och det är inget världsomvändande men faktiskt lite att fundera på. Det är bra att fundera lite ibland också - utan att göra något stort av det. Men strax är jag framme på jobbet och jag hoppas att mitt åkande idag blir fritt från tåghaveri så att jag kommer upp och sen hem i lite bättre tid.

Även om det är helt okej att sitta här och surfa och jobba. Den nya tekniken är rätt nice - Ellerhur?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0