Snälla ge mig

Måndag: Mycket effektiv dag med massor gjort. Jag har tillbringat dagen med en av deltagarna. Vi har varit ute på bland annat Arlanda och där träffade jag Göran Persson, jag visst  - DEN Göran Persson. Jag har också varit vild på telefonen och landat två mycket bra möten för onsdag och en annan deltagare. Imorgon är det jakt inne på Drottninggatan med ytterligare en deltagare....... Skitkul är det.

På kvällen har jag nu lagat gorgonzolafylld parmainlindad kycklingfilé med egna klyftisar. Till det hemlagad och egengjord bearnaisesås och champinjonsås. Jajjemen.

Strax ska vi göra kladdkaka och äta det...........Snälla ge mig mitt Sports Active 2 så jag kan hålla intag och motion i fas....

Nu ska jag försöka klura ut hur man kollar mailen på distans jag har sett det en gång så jag ska nog få till det. Känns som om jag behöver hålla mig lite uppdaterad när jag inte varit inne på kontoret så mycket idag.

Imorgon får jag med lite tur också äta middag med min son, kul och väldigt länge sedan.

Nu får jag sätta fart och lämna datorn för Lovisa sitter där och då känns det som soffan ropar. Jag har blivit en soffpotatis - Ellerhur?


Kommentarer
L

Note to Annakarin's mind:

"Nej tack, jag är inte intresserad."

2011-03-07 @ 20:16:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0