Det händer

Just nu är jag sämst på uppdatering - det händer för mycket faktisk.

Bygget hemma går som smort och snart är det faktiskt klart. Man ser ljuset i tunneln helt klart. Vi har nu vintervatten och avlopp - det känns väldigt skönt.

Jag har fått nytt jobb och slipper från den 18/11 resa nästan 4 timmar om dagen. Väldigt skönt. Nya jobbet känns jättekul och jag ser fram mot det. Jag kommer dock verkligen att sakna jobbet på Lernia.

För övrigt har jag massor att skriva - saker jag hört, sett och varit med om som jag SÅ skullle vilja skriva om. Det är inte riktigt tid för det idag.......heller men jag ska bättra mig snart.

Det jag kan bidra med är reklamen för postens paket: snacka om mansgris-reklam? Holy cow!!! Jag säger bara: posten - ni hänger löst.

Igår fick jag träffa mina bägge fantastika barn - det är väldigt roligt! Sebastian ägnar mycket tid i gymet såg jag - han har blivit musklad som fan.

Denna vecka har jag turism med nya gänget - det är alltid kul och nu är det dags att dra igång igen efter grupparbetet de håller på med.

Så det är bäst jag håller tiden - Ellerhur?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0