Ditt och datt

Det är fortfarande hisnande roligt med hästen - jag är fullständigt på rosa moln. Jag försöker lägga band på mig och vara lite casual men det är svårt. Det är nog ingen som kan förstå hur mycket detta är en dröm som blir sann för mig.

Jag har förövrigt väldgit mycket att ta tag i och jag jobbar hårt på jobbet - det är också roligt. Det händer massor här. I fredags var jag och Susanne på AF och träffade det nya gänget - det ser lovande ut. :)

Helgerna går hur fort som helst och vi hinner inte så mycket utan träffar vänner och försöker ha tid för varandra. Julen ser ut att bli full av aktivitet - jag är inte helt nöjd med det, jag önskar att jag fick bara vara hemma med tända ljus, god mat, härliga dofter och ett glas vin i handen. Nu blir det inte så och det blir säkert helt okej ändå och jag ska se till att ordna tid för mitt lugn alla fall.

Sitter och funderar på massor av saker - har börjat på en ny bok och tankar välller fram kring massor av saker....... Jag har lite att ta tag i och det ska jag göra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0