Sommar

Idag har jag släppt Bus på sommarbete.  Han har nu två kompisar att leka med igen efter en tid i solitäritet. Det gick bra och var bara så där roligt som det ska vara. Å andra sidan går det mesta jag gör med Bus bra. Jag har lagt många timmar på att få honom att lita på mig och det har gett resultat. Att bygga relation och vara närvarande tror jag är A och O. Att bygga sakta och hela tiden bjuda in är viktigt. Hästar är ju flyktdjur och rusar man iväg eller kliver in som någon major då tror jag att det blir problem förr eller senare. Respekt får man som bekant förtjäna. 

Fick middagssällskap idag igen och vi gjorde kycklingburgare. Sjukt gott och rekommenderas :)

På kvällen har jag haft sällskap på långt håll. Väldigt trevligt :) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0