Ny vinkel

Jag har ofta känt mig annorlunda - tänker inte alltid som andra och har ofta lite otur när jag tänker. Ibland ser jag hur andra tittar på mig när jag säger eller gör något - det har fått mig att försöka tänka till och passa in - men det är svårt - för jag är nog lite annorlunda slog det mig.
Att så prata med sig själv - att oftast vilja vara ensam - att inte kunna låta saker passera utan att jag måste säga vad jag tänker och tycker - prata för fort och för högt och för mycket - att alltid ha bråttom - att vara så kategorisk.
 
 
Ibland är det rätt jobbgit - ofta faktiskt. Men så idag slog det mig att det också är bra - exklusivt liksom.
                                            
                                            
 
 
  
                     
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0