Tuffa tider

På jobbet är det tungt just nu. Jag ska vara ärlig och säga att jag inte vet hur mycket min bristande semester påverkar men å andra sidan så ser de som haft både två, tre och fem veckor ut som vrak. So you do the math. 

Köpte vin på vägen hem och lagade sedan god middag med karré och sallad. Tog fram lite lösgodis och kollar tv. Min fina dotter konfiskerade datorn så tv får duga. Men hon kompenserar med att lägga ner nya säsonger av house och suv så jag är mer än nöjd. 

Har för några dagar sedan startat en ny blogg som jag bara gett tillgång till två personer. Den är min och de som får läsa är mitt bollplank. Det ger extremt mycket att få skriva ocensurerat. 

Sitter nu ute och slås av den fantastiska miljö jag lever i, jag är oerhört glad över den återhämtning jag hittar här.

Det blir tidigt i säng för imorgon är det inspiration för nästa års tävlingar med Bus. På eftermiddagen blir det lite kalas för en härlig tjej. 

Söndag kommer bjuda på trevligt sällskap som jag ser fram mot, sedan ska jag träffa Sara och avslutar med att sova borta för att vara närmre mötet som börjar min nästa vecka. En vecka som jag vet blir tuffare än den jag har bakom mig. 
Självklart laddar jag med min finaste Bus, då klarar jag ju allt! 





Kommentarer
Eulalia

Njut av fredag vin och skitdålig tv. Ger dig en gammal klassiker.
Lean on me <3

2014-08-29 @ 20:03:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0