Jag har fått sparken

Hörde att journalisterna blivit släppta. Det kändes bra att höra och jag gläds med familjerna. För övrigt på nyheterna är det iskyla i USA och värme i Sverige som gör att vinter och snö uteblir. Tufft för dem och tack gode Gud för vårt väder! 
Det stora idag, är mutskandalen, stort ofattbart men långt från oväntat. Jag är helt övertygad om att det finns mängder av fler exempel. 

Igår körde jag skåpbil i trånga utrymmen i Stockholm. Kul, men svårt. Hade en väldigt trevlig stund med två fantastiska människor. Det blev sent och jag är helt slut idag men så värt det. 

Sitta i kö..... Inte helt kul

På jobbet är det hetsigt. Jag får mycket gjort. Ordnade med nya kopiatorer och glädjen blev stor. En av killarna sa: hade du inte varit så ful hade du fått en kram. På väg ut från CNC säger en annan av killarna till en deltagare: häng med honom där,,,, och pekar på mig :-) tonen är rå men hjärtlig. Det är sådana här saker som gör dagarna extra kul.

Häromdagen lekte jag med Bus i paddocken, han var glad och bockade runt och sparkade bakut och - japp där var min vad. Det gjorde satont kan jag säga.  

Lite om allt, härifrån soffan knappt vaken. Ska titta på tunnelbanan kl 8, på trailer har jag sett en kvinna som verkar helt vild. Hoppas det är kvällens program. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0