Cups

Jag har sovit dåligt länge och inatt än värre. När jag vaknade fanns noll och ingen ork, kom till jobbet och hade full styrning så tröttheten tvingades ge sig. 
Blev bjuden på semla av restaurangutbildningen och tänkte att det kan ge lite fyllnad till löst hängande byxor. 

Fick väldigt glada nyheter där en av killarna fått jobb. Det är alltid en kick och han är så värd det. Han kommer bli saknad i gruppen, men det är ju jobb som är målet. 

Vid tre tystnade surret i korridoren och jag öste på ett par timmar, otroligt vad man får gjort när man får möjlighet till fokus. Beställde datorer, skickade otaliga mail, gjorde rapporter och fakturerade.  Åkte hem och musiken var öronbedövande. 

Nu önskar jag att natten ska bli vettig annars vet jag inte hur mitt regelbundna onsdagsmöte ska bli genomförbart. 
Kläder idag fick representera känslan -trasig. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0