Inlaga

Har fått hem en transport så nu kan jag lastträna Bus. Väldigt skönt, fick hjälp av Mia, hennes släp, hon är verkligen supergullig! De har höns, hund och en katt, lite som en 4-h gård. :) Fikade hos henne och när jag åkte kom jag på att faktiskt, trots att jag inte är sörmlänning så hjälper hon mig. Vi kommer bra överens, har jag möjligen fått en början på vänskap? :)

Just nu är jag ensam hemma, egentid som högt uppskattad. Sambo på fotbollsträning, så ett par timmar eget. Har bytt rent i sängen och ska nu bara vila.

Min underbara dotter skickade brev till mig med bra läsning om lastträning. ( JAG ÄLSKAR BREV) och hon hade fått låna en bok om hästträning, den är på engelska, jag har kommit så långt att jag fattar att horse betyder häst.... Fast det hjälpte Sara mig med.

Bra dag på jobbet, intervjuövningar, intressant och kul. Imorgon fortsätter vi där. Skulle och kanske borde behöva vara en kväll på jobbet, det är rätt mycket,,,, svårt.

Längtar till helgen, det blir mycket Bus då!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0