Nu jäklar!

Idag gick jag upp väldigt tidigt, för idag var det träning med Bus, lektion för tränare. Pirrigt och spännande. Hade en lugn start med min älskade bästa vän och sedan åkte vi iväg. Träningen gick bra. Inget avancerat, bara grunder men det gick bra. Min tränare, Jannica, var tålmodig, uppmuntrande och lugn.
Det har gjort att jag hela dagen gått med ett fånigt leende och en känsla av att vara en ryttare av rang. (Funderade på att ringa ridsportförbundet och fråga vilka klasser jag ska ställa upp i på Stockholm Horse Show).
Just nu är allt vi gör så galet kul och magiskt. Jag känner en sådan enorm kärlek till honom.

Efter träning träffade jag Sara kort och åkte sedan på ett spännande och intressant möte. Allt ser ut att gå åt rätt håll så jag håller tummarna för att allt faller på plats och i början av september blir det några roliga nyheter att berätta.

Avslutade kvällen nu i soffan, varm lycklig och nöjd.
Imorgon ska jag gå upp tidigt igen, ska iväg med Bus på lite galoppträning.

Fattar att det är uttråkande för folk men jag är så glad, så imponerad och så fylld av den hästen. Han är det bästa som hänt mig de senaste 24 åren. ALLA kategorier. Han och jag ❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0