Att mötas

Man kan mötas och få möte på olika sätt. Människor passerar i våra liv likt bilar på en väg för att vara lite filosofisk eller faktiskt mest för att knyta till bilden...

Jag har idag hunnit träffa två vänner, bägge är personer jag träffar sällan av olika skäl men det är trevligt när det sker. En fin känsla nu så här på kvällen. 

Jag har också fått inse (igen) att skadeglädje är lite härligt och befriande. Två bilder helt oberoende av varandra, en på en man och en på en kvinna, (fast det var ett inte helt tydligt faktum) där orden som först dyker upp är: oj vad har  hänt??! 

På det sättet älskar jag sociala medier och applåderar människors vilja till att dela med sig och underhålla. Underbart! 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0