Tänd

Sitter och ska snart laga mat. När jag åkte hem åkte jag förbi stallet och tog in hästarna. När vi ätit ska jag åka ut och pyssla om lilla Bus. Väldigt mysigt, underbar tid faktiskt. Han har rullat sig i lera så det blir lite borsta, jag ska också klickerträna.
I helgen fick vi ryck och har lagt nytt golv och tapetserat en fondvägg. Riktigt fint blev det.

Jag har insett att jag har en massa tillkortakommande, jag ska jobba på dem. Tid hos hästen kan nog ge mig lite uppslag till förbättring.

Idag har vi på jobbet börjat med cv, intressant och jag tror att gruppen kommer få till bra cv, grunden för att få jobb.

Årstiden gör allt mörkt och även om det är trist tycker jag det är bra tid för reflektion.

Man ska inte bara trilla på i vana banor.
Inte förbanna mörkret utan istället tända ett ljus. Klokt av mig så här en måndag, jag känner mig redan som en bättre människa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0