Det händer

Ibland bara är livet. Saker sker och man bara gör. Det är viktigt att stanna upp och fundera på vad det är och vilket VAL man ska göra. Jag är övertygad om att vi väljer.

Jag har gjort val och igår och idag fick det konsekvenser i att jag fått två erbjudanden. Det ena är kring jobbet en uppskattning i något jag gör bra och som på sikt kan bli riktigt bra. Det andra är en chans att förverkliga en dröm. Oavsett hur jag gör med de bägge erbjudanden så är det nya val som på sikt ger nya konsekvenser och i det nya val.

Riktigt spännande, det är ju ofta det - livet. Det gäller bara att ta varje val i sina händer och värdera dem som ädelstenar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0