Ett ljus

Vaknar och mår inge vidare, ska ligga kvar och hämta kraft tror jag, man måste heller inte iväg i ottan varje dag. Jag har ont i en lunga magen i oro och allmänt skit mår jag. Buhu för stackars mig.

Maten igår: oxfilé till sambo och kyckling till mig med couscous sallad till. Till förrätt tog sambon krämig kräft och räkmousse på toast medan jag fick kycklingvingar:) lyckat gott och trevligt.
Miljön är hemlik och det bästa igår var servicen. Trots att min sambo kände servitrisen höll hon en mycket proffsig stil, hon var verkligen bra och gjorde vår kväll.

Det är man inte bortskämd med och jag har förstått att serviceläget i K-Holm är så där. Igår var det riktigt bra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0