Objudna gäster

Kan inte sova, känns inte stabilt när man börjar jobba om 4 timmar.

Skulle vilja vara ansvarslös, släppa alla måsten borden skullen. Saknar LA, saknar Nisse. Känner mig konstigt ensam i min folkstinna tillvaro.

Läste just tidningen, man blir glad över folks empati kring tvååringen som ska utvisas! Skönt att det finns hopp för människan. Såg om fyllot i Moskva som kört över en massa barn och skänker tankar till deras familjer.

Extra svårt att sova blir det när man har möss i huset, bor verkligen på landet :) Det märks att hösten är här när de nu kommer in igen, tänkte för mig själv i mörkret att: vem bjöd dem???

Det formligen yr i mitt huvud, jobbet imorgon, jobbet på måndag (lite nervös), allt hemma för vintern, förr, nu, pappa, barnen, ja allt i livet. Har ont i magen- det brukar inte jag ha.

Varför kan man inte stänga av huvudet? Det vore kalas tycker jag. Jag får nog läsa en bok lite, då brukar hjärnan komma tillbaka och bli förnuftig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0