Frågor

Lång dag idag. Jobbet gick bra, det var stor redovisning och de hade lagt ner mycket tid och jobb på sin uppgift. Väldigt kul!

Kvällen blev i Nyköping och jag och Sara handlade. Vi fick en kaffebryggare av henne, vääääldigt efterlängtad och GOTT kaffe gör den. Tack fina unge - du är underbar.

Har ett samtal som inte kommer och jag vågar inte tjata så jag väntar.... Inte kul. Idag ville jag ringa ett samtal och satt med telefonen i handen och insåg att jag inte visste till vem. Inte lätt då.

Har bara fixat hushållssysslor på kvällen och nu ska jag försöka sova lite. EN vecka kvar tills vi sitter med ett glas vin i handen på en balkong i värme. Stor längtan.

Idag funderar jag också på våldet i världen - det skrämmer lite. Det känns så känslokallt överallt. Är det så? Att man ska leva efter devisen: dont give à shit? Jag vill inte det. Sara visade ett klipp på en flicka som blir överkörd, ingen INGEN bryr sig? Klippet slutar med frågan - när slutade vi bry oss? Jag känner att frågan är berättigad.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0