Busigt!

Är det någon som fattar hur häftigt det är att jag faktiskt rider på Bus nu? I lördags fick jag hjälp av Sara - på måndagen red jag själv och igår red jag själv igen. Han bara funkar :) Han undrade lite i måndags varför det lät konstigt uppifrån och ingen var där nere hos honom men - sedan gick han. Nu börjar det närma sig travträna och galopp så småning om. Jag hade så många tankar och scenarion kring att rida in honom - allt har blivit precis tvärtom. Jag hade otroligt mycket fördomar om att handskas med en unghäst och hur jag trodde att det var. Så är det inte. Vi har tagit det lugnt och jag har gått på magkänsla. Det har gått bra. Nej jag ska inte kliva på höga hästar han är nog av en cool ras och sort. Men bra har det gått - Busbra!


Kommentarer
Eulalia

Bus är bäst ♥

2013-10-24 @ 18:09:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0