Jag är vaken!!!

Lugn är något tillfälligt. 

Hela dagen har sett till att jag håller mig vaken. 

Vaknade tidigt och snubblade lite när jag gick upp och manövern där jag inser att jag kan ramla ner i trappen och göra mig illa är ett förbenat viftande innan jag återfår balansen och kan svälja hjärtat igen. 
Går ner gör gröt! Magen blir lika förvånad och väckt. Sveper av nyheter och sociala medier och ser saker som gör att ett liljeholmens går upp och jag fick ett perspektiv på saker som i och för sig fick kaffet att bränna surt men insikter är bra. 

På jobbet gjorde jag kaffe till mig och Jennie och hade sedan lektion. Vid tio kom Jennie med kaffe till mig. Det var precis vad jag behövde. Jag tog en stor klunk och TACK Jennie!!!! Hon hade hällt salt i!!! Morr #%*}]$

Vi skrattade såklart men igen! Jag vaknade. Handlade på vägen hem från jobbet och lagade mat. Brände mig på spisen och adrenalinet pumpade av smärta och igen. Jag ÄR vaken. 

Pussade på Bus lite men idag vilar han så jag sitter och tar det lugnt. Det är nog bra så jag kan somna sen. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0