Nu förstår inte jag

Tittade just på Arga Snickaren. Denna gången var det en familj som levde i byggkaos precis som det alltid är. Det är familjer utan egna rum och utan funktionellt kök, hall, badrum eller vad som. 

Det som slog mig idag var: hur och var firar man jul? Hur får man fredagskänsla eller sådant som är viktigt? Hur låter man det gå så långt?

Varför ser man problemen men inte agerar? Varför gnäller man om tid och dålig kvalité i livet om man inte aktivt gör något åt det? 

Visst är alla olika som människor men snälla rara!

Hela programmet fick mig att tänka att antingen är det massa tvfejk eller så finns det en väldig massa veklingar i Sverige. 

Nu är detdubbelavsnitt av Greys. Jag sa: dubbelavsnitt! Yes!


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0