Främling....

Jag har en förmåga att dagdrömma mig iväg när jag kör bil eller om det blir en minut på jobbet att fundera på, har nu vidareutvecklat tanken i föregående inlägg. 

Jag tänker mig att instruktionsboken kunde innehålla olika kapitel - vad sägs om detta:

Favoriter - här beskrivs favoriter av mat, aktivitet, musik och ställning…

Humöret - här beskrivs morgonhumör, vad som är do's and dont's när det gäller bråk och eventuella cykler

Tändning - här beskrivs vad som är bra eller jättebra för att tända och nytända

Allmänt - här beskrivs hur personen är slarver, pedant, slöfock och så vidare

Egen tid - här beskrivs hur personen har behov av vänner, tv-tid och sovmornar

Sekretess - Här beskrivs personens känslor och tankar kring sin mobil, dator och vänner

Hushållighet - Här beskrivs hur personen ser kring städning, disk och slängda kläder i närmiljön 

Jag tror att det vore bra, faktum är att det nog kunde besparat mig personligen ett och annat klavertramp. Jag är ganska usel faktiskt. Jag har en förmåga att inte förstå när jag förväntas springa efter när min bättre hälft i affekt går iväg, jag fattar inte att man på morgonen ligger kvar i sängen och myser. Jag står helt frågande när jag blir utskälld eller humöret rasslar upp och ner…

Personligen är jag ju som en öppen bok………



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0