Tisdag!

Igår blev det inte mycket gjort alls. Lovisa var hängig och jag var trött så vi kollade tv och njöt av det och tända ljus. Vaknade imorse och ville inte alls upp men det var ju tvunget.

Idag är det full rulle här verkligen och jag har möye ikväll med åkarna - känner mig laddad.
När jag kommer hem ska vi kanske träna, Lovisa ska fixa middag så vi spar lite tid. Hon är verkligen bra den tjejen, inte bara härlig att resa med utan lätt att leva med också.

Vi fick våra lönespecar idag - mycket trevlig läsning! :=)

Nu ska jag snart sätta mig med nya säljaren och preppa inför mötet. Det känns alltid bra att vara förberedd.

Kanske kanske blir det film ikväll. Jag laddade ner MASK igår, den är gammal men så otroligt bra.
Jag längar till att se den igen.

Imorgon ska vi fira lite, vi ska ha Catarina och Robert på middag och på kvällen blir det lite extra fira, Lovisa har idag varit ute och handlat attiraljer till det ^^


Kommentarer
Michaela

Det är så underbart med vardagslyx!! =)

2010-08-24 @ 20:17:14
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
DD

ÅH...lönespec.... ska kolla min också ikväll. Får se om jag blir glad eller gladare ;D



Och vardagsmys med levande ljsu och TV det har jag inte ens tänkt på. Sådär är det på helgerna hemma. FAAAN! Nu saknar jag A och hemmet ännu mer.



Fast jag ska handla godsaker till ikväll och eventuellt lite vin och levande ljus. Man får mysa med sig själv liksom och så är det ju Morden i Midsomer ikväll.



Positiv sak - imorgon åker jag hemåt igen. Tjohooo!



2010-08-25 @ 13:17:01
Anonymus.

tjena gumman

2010-08-27 @ 09:59:55
karolinajonsson

härlig blogg :)

2010-08-27 @ 10:22:36
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0