Det är inte mig du ser....

Tisdagen var ämnad att med full kraft fixa här hemma och ordnan överraskning.

Det blev jag som blev överraskad kan man säga och alla planer gick åt pepparn.

Hade en bra kväll och vi tvättade 940, det var bra kände jag. Ska ägna lite tid och kärlek till den.

Nu på förmiddagen har jag inte hunnit så mycket än och fick just ett samtal och det visar sig att något är
i görningen så vi ska avvakta och se när vi får besked. Det känns lite olustigt faktiskt.


Det är varmt ute och har varit ett tag, det som är kul på ett sätt är att jag satt och kollade genom bloggar och då visar det sig att dem som skrev allt roligt med snö i början när den kom klagade sedan högljutt på snön som aldrig tog slut och kylan och allt skit med det. Det är samma personer som hälsar vår och varmt och NU NU NU ska här badas och GUD SÅ SKÖNT att det är varmt.......en stund...nu klagas det på värmen och fy fan vad kvavt det är osv osv.....

När fan är dem nöjda??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0