Jobbval!

Oj vad det går fort nu...... För ett tag sedan ringde Mats och ville att jag skulle komma för en intervju för en tjänst som admintstrativ utbildare. Jag gjorde det och det kändes jättebra och jag blev oerhört pepp inför det jobbet. Ungefär samtidigt fick jag nys om en tjänst inom transport och det gick lite tid men sedan fick jag träffa vd där för en intervju.... Först på plats var Mats och dom erbjöd mig en riktigt bra lön och jag blev mer än nöjd och skrev på för att börja den 16 augusti. I förrgår ringde det andra företaget och erbjuder mig en flera tusen högre lön!!! Jag har funderat och funderat fram och tillbaka och jag ska nu på måndag åka för att prata mer med det andra företaget.....kanske väljer jag dem. Det handlar inte om pengar, det är förmätet att säga men bägge jobben innebär så mycket karriärsläge så jag måste faktiskt fundera på vilket av dom som ger mest och då inte bara i pengar. Spännande och fantastiskt angenäma problem. Helt otroligt att det händer år 2010 när så många har svårt att få något jobb överhuvudtaget!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0