Framtiden knackar på dörren!

Det blev inget bloggande igår det blev en massa annat. Jag var hos pappa och pratade mycket med honom, det blev bra och jag tror det var rätt taktik. Jag städade hemma också, jag jobbar för att få bort djurhår och spån. Dammsög soffan och våttorkade den tvättade kläder och skurade. Det blir ju lite dammigt när det stått tomt ett tag, fastighetskillen kom hit och vi pratade kring badrum och annat som ska fixas. Jag pratade med Rickard så att jag kan hämta lite saker till helgen, det blir fint som sjutton här.

Lagade egna köttbullar och maten blev verkligen god!

Igår jobbade Sebastian sin första dag på sitt jobb - GRATTIS till honom - han är en stjärna!
Eller är det prins? Jag har fan glömt....

På kvällen var vi och kollade efter gardinfästen och sen på senhet fick vi ryck och monterade sängen, det gick fort och blev hur bra som helst.

Vi har tagit ett beslut som jag förmodligen landar idag, jag ska på morgonmöte nu och sen har jag ett besked på torsdag som ser lovande ut!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0