Morning

Det var oerhört lite på jobbet igår och tiden gick sakta men när jag var klar för dagen åkte jag och handlade hem så det finns middagar ett tag framöver. Det är skönast så. Det är trångt med pengar när man nyss kommit hem men värt varenda minut fortfarande.

Lagade mat som blev god och uppskattad och sen blev det åka till IKEA med Sebastian och hans Sara. Sebastian fick övningsköra och det gick bra, snart är det dags tror jag!

Väl hemma igen stökade jag runt lite hemma och sen blev det sängen, jag fick ett samtal, det visade sig att det finns en person som ville bjuda mig på frukost på onsdag! DET ser jag fram mot. Verkligen!

Har inte sovit mycket - inte mycket alls men det gör inget, det är ljust och dom timmar som blev var bra.

Idag blev det tidig morgon och jag sitter här med kaffe, jag behöver göra lite research för onsdagen så jag ska göra det och fixa lite för Göteborg tänker jag. Men idag ska jag också passa på att blogga lite - jag har en del att säga!

Update kommer alltså! Sebastian kör bil!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0