Perception and predicaments.......

På lördag ska jag på fest.

Jag tycker det är superkul att planera inför en fest. Jag älskar fixet med gäster och mat/dricka eventuella lekar eller vad det kan vara. Jag tycker det är en utmaning att få det bra och att få till det så där så att jag vet inom mig att det blir bra och roligt för alla. När sen själva festen är - ja då är jag inte lika på.

Jag är som person social - men faktum är att det är inte hela jag, för en ganska stor del av mig är osocial och faktiskt (ingen tror det) lite blyg.

Festen på lördag är det inte jag som planerar och jag ska "bara" dit som gäst. Så nu sitter jag här och skriver ner vad jag tror eller så att säga farhågor - så får vi se sen hur det blev. Jag VET att jag kommer ha kul och jag vet att jag kommer att lära mig en massa saker.

ALLA är yngre än jag. Sant
Det kommer att bli flera verbala grodor av mig (minst 3) Faktiskt bara två. Bra av mig!!
Det kommer att vara flera som undrar vems mamma jag är eller om jag jobbar i lokalen. Japp typ en men det var inte så illa som jag trodde
Det kommer att bli fylla och lite rassel som jag kommer attt antingen fullständigt göra mig löjlig över eller lägga mig i. Jag tog hand om en tjej som var lite ledsen
Det kommer bli blickar från ett par tjejer som kommer köra den där - vem é du o va fan gör du här blicken. Japp - dom undrade verkligen vad jag gjorde där!
Minst en person kommer att anförtro eller berätta något för mig som jag inte vill höra men som jag kommer att le och lyssna på. Ja två stycken var det.
Minst en person kommer spy. Ja jag hörde ljudet av det på toan
Minst två personer (tjejer) kommer gråta Ja jag såg precis två
Minst ett par kommer bråka. Visst var det så
 
Det kommer att bli lärorikt
Det kommer att blli roligt

Jag kan också ha helt fel


Kommentarer
Anonym

Vilka var dina verbala grodor?

Vilka gav dig blicken? :S

Och såvitt jag minns det så var det INGEN som trodde du var min mamma eller jobbade i lokalen :S



Det gick ju bra ju... :S

2010-11-30 @ 13:17:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0