Soffläge....

När jag la mig igår planerade jag kläder för idag, jag började 6 så man vill bara ha det klart så att säga. Satte på mig kläder och när jag kommer ut så inser jag hur otroligt kallt det är och jag fryser fryser fryser. Lovisa var snäll och kom med jeans och tröjor till mig så nu är jag varmare.
Igår på kvällen kände jag mig varm och lite febrig - nu har jag ont i huvudet (att man kan få ont i en protes??)
så jag försöker en stund till men det är inte kul. Lovisa hade stoppat ner huvudvärkstabletter så kanske ger det sig.

Jag har möte ikväll så jag ska stanna kvar efter jobbet - inte laddad på den. Inte rätt kväll.
Jag vill hem till ljus tv soffan och Lovisas famn...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0