Untouchable...

Jag är på Kvarntorp och vi njuter av god mat och gott vin. Sällskapet är fantastiskt, det är Ami, Catarina, Lovisa och jag. Robert är på jakt, en jakt där han förmodligen inte kommer att skjuta något på för det vill inte han men han gillar grejen med killarna... BRA tycker jag. Kvarntorp är precis lika härligt som alltid. Igår spelade vi Yatzy och kort i skenet av massor av ljus. Det blev en och annan konjak för vissa och det togs en cig inomhus.......när katten är borta....

Idag har vi varit ute och åkt och kollat runt. Vi har varit i en otroligt fin kyrka, Floda kyrka. Vi har ätit gott, åkt bil, träffat Alexandra och Denice och nu är det strax dags för middag som kommer bestå av kantarellpaj. Gott gissar jag. Lovisa och jag ska också titta på tv om en timme. Det är ett program om Bounce :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0