Bring it on - and keep it comming!

Igår gick jag hem från jobbet.

Dagarna innan har varit sjuka. Det ringer off the hook. Det är folk som skriker. Saker som blivit fel.

Igen - jag springer som en råtta på amfetamin.

I förrgår får jag mattan formligen sliten under fötterna på mig.

Jag inser när jag åker hem att det är personligt.
Grubblar. Kan inte sova. Ont i huvudet och slut.

Så igår gick jag hem. Vilade. Samlade kraft.

Idag var jag tillbaka.
Per och Anders hade fått så mycket skit igår när jag gått.

Idag var bättre.

Nej jag är inte ute ur leken.
Jag är klart kvar och fan i mig nu är jag dessutom förbannad.


Fullt fokus. Full energi. Full tilltro.

                                        Det kommer gå.

Det "de" inte räknat med är att jag är elak också.
Och - nu är det personligt.


Kommentarer
Titti

Kom igen gumman, du klarar detta...på dem bara... Klart att det är personligt..ingen som daddar längre..

2010-10-27 @ 20:49:17
Michaela

Jävlar annama! Det är bara ett hinder att ta sig över, snart lär det bli tufft på mitt jobb också... Kram!

2010-10-28 @ 06:24:56
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
Anna S-B

Upp med hållningen Ak... gå rätt fram.... gör det du ska.... Håller på dig!!

2010-10-28 @ 08:55:15
Michaela

Ja visst var det dig jag menade i inlägget :) Jag såg ju din kommentar när jag kom hem!! Nu gjorde du mig nyfiken på vad det var du ville så nu får du ta och slå mig en signal imorgon och tala om vad det var =) Godnatt! Kram

2010-10-28 @ 22:00:24
URL: http://michaelastappe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0