Full rulle

Den här helgen har det blivit lite gjort faktiskt Det känns skönt. Dagen idag har bara börjagt och jag känner mig riktigt med i matchen. Ska städa hemma och fixa inför Saras flytt, helt otroligt vad tiden går fort och hur kul det är för hennes/deras skull.

Kvällen igår var riktigt nice. Jag och Lovisa åkte till Donken ganska sent och tog lite nattmat... sen åkte vi hem till sängen. Jag har sannerligen det bästa livet.

Idag ska vi också när Lovisa jobbat klart åka och fixa lite saker till vår diskmaskin.
Sen blir det ett par timmars jobba och sist men långt från minst blir det kanske filmtajm tänkte jag.
Ska försöka ladda ner någon bra rulle idag tänker jag.


Kommentarer
FLickvän

Åh, jag vet en film! :)



Du är bäst!

2010-10-31 @ 12:38:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0