Bad update...

Bedrövlig uppdatering men det är strul med nätet hemma och jobbet har tagit en del av min kraft.

Helgen har varit otroligt bra, vi fick trevligt besök av Carro i fredags. Sara och Victor kom också och vi var här och spélade ett spel med uppdrag och jag fick uppdraget att ringa någon och börja meningen med: Jag har precis lagat en förträfflig Borstijsoppa och ....... jag ringde Mickiz och fortsatte med att soppan bränt fast... Mickiz är en snäll tjej så hon kom med otroligt goda råd. Hon tillochmed messade mig sen med fler råd. Hur som så var det ett kul spel och sen gick vi ut på krogen. Riktigt kul och ganska spännande.... Väl hemma la jag mig och tjejerna hade deeptalk och gjorde Carro/Lovisa saker på balkongen. (beskriver det inte närmre än så). Jag ringde Michaela och förklarade min knasig samtal sen.

Igår var jag med Sara hos pappa och sen körde jag henne och Vickan till Salem för tjejkväll hos Mickiz.
Lovisa och Carro var i Oxelösund och jag hämtade dem där - det var mer som en 81-årsfest istället för en 21-årsfest... så kan det vara...

Vi åkte alla 3 till Sandra som fyllt 20 och där var trevligt. Vi satt en stund innan vi åkte hem och la oss. Idag har vi mest kollat bil med Nattis, det är en oförglömlig sak att göra - Nattis kläcker ur sig den ena tokigheten efter den andra...

Nu på kvällen har jag stekt en kyckling och gjorde en sås som blev mer än god faktiskt. Sara åkte nyss till Victor och jag ska hoppa in i duschen och sen är det sängen som gäller.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0