Flying solo!

Idag är jag själv för första gången på jobbet. Det har gått bra måste jag säga Det är så kul, tiden far iväg, det gillar jag. Otroligt många bollar i luften och tvära kast. KUL!

Nu ska jag snart släppa iväg körningar för imorgon sen blir det hemfärd framåt 16.

I fredags fick jag blommor och godis på jobbet! Helt otroligt mysigt - Lovisa ringde och bad mig komma ner, hon är verkligen helt fantastisk. :)
I helgen har vi sedan varit i Flen och mekat bil - i lördags blev det garage, vin, öl och bilmek - riktigt nice. Vi hade musik på datorn där nere och tyvärr när jag skulle busa lite extra med Lovisa så kom hon åt datorn och drog ner den i golvet......den är sig inte lik nu..... men det ska nog lösa sig. Det kom en kompis till Lovisa under kvällen och senare dök Sara och Victor. Mycket skratt blev det och bilmekandet gick.......så där.  När vi på söndagen sen fick allt klart visade det sig att det alla fall inte var servopumpen utan något annat (styrväxeln?) så det blir meka snart igen..... Det är på sin plats att säga att när Robert kom hem i söndags så fixade han på en kvart det vi sysslat med i flera timmar - bara tjoff! Han är helt fantastisk och klurig den killen. Att han dessutom gör allt med ett pillimariskt leende det är pricken över i tycker jag.

När vi kom hem igår kollade vi film, Farsan - den var helt okej - ett par scener som var riktigt roliga tyckte jag.

Det blir köttfärsås och spaghetti ikväll - vi ska också hjälpa en kompis med en bil men mest blir det lugn. Lovisa har haft en tung dag så jag ska ta hand om henne lite extra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0